POKI (SŠ)
Na Vrtnarski šoli Celje smo se v letu 2005/06 vključili v nacionalni projekt Ponudimo odraslim kakovostno izobraževanje – POKI, ki ga ob podpori Ministrstva za šolstvo in šport ter Evropskega socialnega sklada razvija Andragoški center Slovenije.
Skrb za kakovostno izobraževanje je ena naših temeljnih vrednot. Za projekt smo se odločili z namenom, da ugotovimo, kako daleč smo na tem področju in kaj je potrebno še dopolniti, razviti in spremeniti.
Pričeli smo z vprašanji: Kakšni smo?, Kakšni želimo biti?, Kako smo lahko boljši?. Tako smo vsi skupaj razmišljali o vrednotah, poslanstvu in viziji. In kaj je nastalo?
Poglejte!
POSLANSTVO, VIZIJA IN VREDNOTE
Vrednote, ki jih gojimo in negujemo na naši šoli so:
- skrb za telesno in duševno zdravje delavcev šole, dijakov, študentov in drugih udeležencev izobraževanja,
- dobri medsebojni odnosi, ki temeljijo na poštenosti, iskrenosti, spoštovanju, strpnosti in sprejemanju drugačnosti,
- vzpodbujanje kritičnosti, delavnosti, ustvarjalnosti in inovativnosti,
- dobra in odprta komunikacija med izvajalci in udeleženci izobraževanja,
- visoka strokovna usposobljenost učiteljev, interdisciplinarnost, aktualnost in fleksibilnost znanja.
Poslanstvo
Smo vzgojno izobraževalna ustanova s tradicijo s področja hortikulture in aranžerstva. Učimo za življenje, skrbimo za strokovni in osebni razvoj izobraževalcev in udeležencev izobraževanja in usposabljanja. Skrbimo za ohranjanje, razvoj in urejenost mestnih okolij in podeželja. Smo odprti za spremembe in novosti na strokovnem, pedagoškem in andragoškem področju.
Vizija
Postati hočemo regijsko in državno učno središče za področje hortikulture, aranžerstva in oblikovanja, temelječ na partnerstvu z gospodarstvom, sorodnimi šolami doma in v tujini, lokalno skupnostjo in drugimi inštitucijami
Nekaj rezultatov samoevalvacije
Marec, 2007
Kaj smo še počeli v projektu POKI v tem letu in do kakšnih ugotovitev smo prišli?
Ko smo februarja 2006 pričeli z delom v projektu POKI, smo si zadali cilj biti kakovostni v medsebojni povezavi z vsemi zaposlenimi.
Ker pa kakovost pojmujemo različno, smo si zadali tri kazalnike kakovosti:
- Učbeniki in učno gradivo:
Udeležencem izobraževanja odraslih ponujamo kakovostna učna gradiva za samostojno učenje. - Obseg ur organiziranega izobraževanja:
V naši organizaciji zagotavljamo obseg ur organiziranega izobraževanja, ki ustreza potrebam udeležencev. - Prehodnost v nadaljnje izobraževanje:
Naši udeleženci se po zaključku izobraževanja odločijo za nadaljevanje šolanja na naši izobraževalni organizaciji na višji stopnji.
Do ugotovitev, kako daleč smo na teh področjih, smo prihajali z različnimi oblikami in metodami dela. Ne samo skupina za kakovost, temveč vsi zaposleni na izobraževanju odraslih smo spoznavali metode kot so fokusna skupina, anketiranje, intervjujanje.
Prihajali smo do spoznanj tako učiteljev kot udeležencev, jih medsebojno primerjali in se o rezultatih pogovarjali. Naše andragoške konference so postajale vse bolj aktivne v obliki delavnic in njihove rezultate smo vnašali v naše samoevalvacijsko poročilo, ki ga lahko dobite v naši knjižnici.
Če smo v prvem letu prihajali predvsem do spoznanj, kje smo dobri in kje še moramo več postoriti, nas v nadaljevanju čakajo aktivnosti, ki bodo zagotovile naše zastavljene standarde kakovosti.
Zastavili smo si akcijski načrt za razvoj kakovosti, ki so ga zaposleni sprejeli na pedagoški konferenci, 3.4.2007.
Akcijski načrt bomo uresničevali v letu, ki je pred nami
AKCIJSKI NAČRT ZA RAZVOJ KAKOVOSTI
za obdobje od marca do decembra 2007
Akcijski načrt temelji na ugotovitvah samoevalvacijskega poročila, izdelanega v letu 2006, na predlogih za razvoj kakovosti, ki jih je na tej podlagi oblikovala skupina za kakovost, in na predlogih zaposlenih ter zunanjih sodelavcev ob obravnavi samoevalvacijskega poročila. Akcijski načrt je sprejel pedagoški zbor, dne 3.4. 2007.
Kazalnik kakovosti: učbeniki in učno gradivo | ||||||
Standard kakovosti: udeležencem izobraževanja odraslih ponujamo kakovostna učna gradiva | ||||||
Ugotovljene pomanjkljivosti,problemi | Zap. št. | Načrtovane aktivnosti za razvoj kakovosti | Zadolženi za izpeljavo | Rok | Izpeljano | |
DA | NE | |||||
Ugotovljene pomanjkljivosti,problemi | Zap. št. | Načrtovane aktivnosti za razvoj kakovosti | Zadolženi za izpeljavo | Rok | Izpeljano | |
DA | NE | |||||
Učitelji nimajo dovolj znanj za pripravo učnih gradiv |
|
Za učitelje bomo v letu 2007 organizirali izobraževanje za pripravo učnih gradiv | Anja Žužej Gobec | 30.8. 2007 | da | |
Pri strokovnih predmetih nimamo na voljo dovolj strokovnih gradiv za samostojno učenje |
|
Učitelji strokovnih predmetov bodo pripravili strokovna gradiva za samostojno učenje | Aktiv strokovno teoretičnih predmetov- vodja aktiva | 1.10 2007 | da | |
knjižnici ni na voljo dovolj strokovnih gradiv za strokovno teoretične predmete |
|
Učitelji strokovnih predmetov bodo pripravili dovolj veliko število izvodov gradiv za knjižnico | Učitelji strokovnih predmetov in knjižničar | 1.10 2007 | da | |
Kazalnik kakovosti: Obseg ur organiziranega izobraževanja | ||||||
Standard kakovosti: v naši organizaciji zagotavljamo obseg ur organiziranega izobraževanja, ki ustreza potrebam udeležencev | ||||||
Ugotovljene pomanjkljivosti,problemi | Zap. št. | Načrtovane aktivnosti za razvoj kakovosti | Zadolženi za izpeljavo | Rok | Izpeljano | |
DA | NE | |||||
Časovni termin izobraževanja ni bil ustrezno izbran |
|
Izobraževanje bomo časovno prilagodili naravi poklica. Za program cvetličar in vrtnar bomo spremenili časovni termin izobraževanja | Vodja izobraževanja odraslih | 30.9. 2007 | da | |
|
||||||
|
||||||
|
||||||
Obseg ur organiziranega izobraževanja ni ustrezal predznanju slušateljev |
|
Učitelj bo pripravil individualni načrt za posamezne slušatelje, ki ga bo prilagodil njegovemu predznanju | Učitelji | 30.9. 2007 | da | |
|
||||||
|
||||||
|
||||||
Listina kakovosti | Andragoški zbor bo pripravil listino kakovosti | Skupina za kakovost | 30.9. 2007 | da | ||