Skip to main content
Šola za hortikulturo in vizualne umetnosti Celje, Srednja poklicna in strokovna šola

POKI (SŠ)

Na Vrtnarski šoli Celje smo se v letu 2005/06 vključili v nacionalni projekt Ponudimo odraslim kakovostno izobraževanje – POKI, ki ga ob podpori Ministrstva za šolstvo in šport ter Evropskega socialnega sklada razvija Andragoški center Slovenije.
Skrb za kakovostno izobraževanje je ena naših temeljnih vrednot. Za projekt smo se odločili z namenom, da ugotovimo, kako daleč smo na tem področju in kaj je potrebno še dopolniti, razviti in spremeniti.
Pričeli smo z vprašanji: Kakšni smo?, Kakšni želimo biti?, Kako smo lahko boljši?. Tako smo vsi skupaj razmišljali o vrednotah, poslanstvu in viziji. In kaj je nastalo?

Poglejte!

POSLANSTVO, VIZIJA IN VREDNOTE

Vrednote, ki jih gojimo in negujemo na naši šoli so:

  • skrb za telesno in duševno zdravje delavcev šole, dijakov, študentov in drugih udeležencev izobraževanja,
  • dobri medsebojni odnosi, ki temeljijo na poštenosti, iskrenosti, spoštovanju, strpnosti in sprejemanju drugačnosti,
  • vzpodbujanje kritičnosti, delavnosti, ustvarjalnosti in inovativnosti,
  • dobra in odprta komunikacija med izvajalci in udeleženci izobraževanja,
  • visoka strokovna usposobljenost učiteljev, interdisciplinarnost, aktualnost in fleksibilnost znanja.

Poslanstvo

Smo vzgojno izobraževalna ustanova s tradicijo s področja hortikulture in aranžerstva. Učimo za življenje, skrbimo za strokovni in osebni razvoj izobraževalcev in udeležencev izobraževanja in usposabljanja. Skrbimo za ohranjanje, razvoj in urejenost mestnih okolij in podeželja. Smo odprti za spremembe in novosti na strokovnem, pedagoškem in andragoškem področju.

Vizija

Postati hočemo regijsko in državno učno središče za področje hortikulture, aranžerstva in oblikovanja, temelječ na partnerstvu z gospodarstvom, sorodnimi šolami doma in v tujini, lokalno skupnostjo in drugimi inštitucijami

Nekaj rezultatov samoevalvacije

Marec, 2007

Kaj smo še počeli v projektu POKI v tem letu in do kakšnih ugotovitev smo prišli?

Ko smo februarja 2006 pričeli z delom v projektu POKI, smo si zadali cilj biti kakovostni v medsebojni povezavi z vsemi zaposlenimi.

Ker pa kakovost pojmujemo različno, smo si zadali tri kazalnike kakovosti:

  1. Učbeniki in učno gradivo:
    Udeležencem izobraževanja odraslih ponujamo kakovostna učna gradiva za samostojno učenje.
  2. Obseg ur organiziranega izobraževanja:
    V naši organizaciji zagotavljamo obseg ur organiziranega izobraževanja, ki ustreza potrebam udeležencev.
  3. Prehodnost v nadaljnje izobraževanje:
    Naši udeleženci se po zaključku izobraževanja odločijo za nadaljevanje šolanja na naši izobraževalni organizaciji na višji stopnji.

Do ugotovitev, kako daleč smo na teh področjih, smo prihajali z različnimi oblikami in metodami dela. Ne samo skupina za kakovost, temveč vsi zaposleni na izobraževanju odraslih smo spoznavali metode kot so fokusna skupina, anketiranje, intervjujanje.
Prihajali smo do spoznanj tako učiteljev kot udeležencev, jih medsebojno primerjali in se o rezultatih pogovarjali. Naše andragoške konference so postajale vse bolj aktivne v obliki delavnic in njihove rezultate smo vnašali v naše samoevalvacijsko poročilo, ki ga lahko dobite v naši knjižnici.
Če smo v prvem letu prihajali predvsem do spoznanj, kje smo dobri in kje še moramo več postoriti, nas v nadaljevanju čakajo aktivnosti, ki bodo zagotovile naše zastavljene standarde kakovosti.
Zastavili smo si akcijski načrt za razvoj kakovosti, ki so ga zaposleni sprejeli na pedagoški konferenci, 3.4.2007.

Akcijski načrt bomo uresničevali v letu, ki je pred nami

AKCIJSKI NAČRT ZA RAZVOJ KAKOVOSTI

za obdobje od marca do decembra 2007

Akcijski načrt temelji na ugotovitvah samoevalvacijskega poročila, izdelanega v letu 2006, na predlogih za razvoj kakovosti, ki jih je na tej podlagi oblikovala skupina za kakovost, in na predlogih zaposlenih ter zunanjih sodelavcev ob obravnavi samoevalvacijskega poročila. Akcijski načrt je sprejel pedagoški zbor, dne 3.4. 2007.

Kazalnik kakovosti: učbeniki in učno gradivo
Standard kakovosti: udeležencem izobraževanja odraslih ponujamo kakovostna učna gradiva
Ugotovljene pomanjkljivosti,problemi Zap. št. Načrtovane aktivnosti za razvoj kakovosti Zadolženi za izpeljavo Rok Izpeljano
DA NE
Ugotovljene pomanjkljivosti,problemi Zap. št. Načrtovane aktivnosti za razvoj kakovosti Zadolženi za izpeljavo Rok Izpeljano
DA NE
Učitelji nimajo dovolj znanj za pripravo učnih gradiv
Za učitelje bomo v letu 2007 organizirali izobraževanje za pripravo učnih gradiv Anja Žužej Gobec 30.8. 2007 da
Pri strokovnih predmetih nimamo na voljo dovolj strokovnih gradiv za samostojno učenje
Učitelji strokovnih predmetov bodo pripravili strokovna gradiva za samostojno učenje Aktiv strokovno teoretičnih predmetov- vodja aktiva 1.10 2007 da
knjižnici ni na voljo dovolj strokovnih gradiv za strokovno teoretične predmete
Učitelji strokovnih predmetov bodo pripravili dovolj veliko število izvodov gradiv za knjižnico Učitelji strokovnih predmetov in knjižničar 1.10 2007 da
Kazalnik kakovosti: Obseg ur organiziranega izobraževanja
Standard kakovosti: v naši organizaciji zagotavljamo obseg ur organiziranega izobraževanja, ki ustreza potrebam udeležencev
Ugotovljene pomanjkljivosti,problemi Zap. št. Načrtovane aktivnosti za razvoj kakovosti Zadolženi za izpeljavo Rok Izpeljano
DA NE
Časovni termin izobraževanja ni bil ustrezno izbran
Izobraževanje bomo časovno prilagodili naravi poklica. Za program cvetličar in vrtnar bomo spremenili časovni termin izobraževanja Vodja izobraževanja odraslih 30.9. 2007 da
Obseg ur organiziranega izobraževanja ni ustrezal predznanju slušateljev
Učitelj bo pripravil individualni načrt za posamezne slušatelje, ki ga bo prilagodil njegovemu predznanju Učitelji 30.9. 2007 da
Listina kakovosti Andragoški zbor bo pripravil listino kakovosti Skupina za kakovost 30.9. 2007 da